miercuri, 30 aprilie 2008

Peace in Zimbabwe...

Un personaj interesant in centrul Capitalei...

In fata Teatrului National un om de culoare, imbracat intr-un "cearsaf" verde ,impartea fluturase si aduna semnaturi spunand: " We want peace in Zimbabwe".

Mi-am adus aminte de o stire pe care am scris-o de curand despre Zimbabwe. Cifrele economice de aici sunt parca de domeniul absurdului... 80% din populatia tarii este somera.

In timp ce stateam pe una din bancile din fata teatrului, priveam cu interes la omul care oprea cei cativa tineri din zona rugandu-i sa semneze pentru "peace in Zimbabwe"...

Din tonul rugator al vocii si din modul in care iti explica faptul ca "We don't want war in Zimbabwe", aveai senzatia ca de semnatura ta atarna decizia inceperii unui razboi in Africa.

Dimineatza am dat un pic drumul la tv. Pe National Geographic era un documentar despre... insulele din Africa si despre comorile arheologice pe cae le-ar putea ascunde.

Era un negru care vorbea intr-o engleza ca negrul de ieri de la universitate.
Au negrii un accent specific al limbii engleze foarte interesant.

Mi-am adus aminte de Catalin care e plecat in Rwanda si care mai are 2 luni de stat acolo. Are la avatar poze facute de el cu maimute. Acolo sunt maimutele cum sunt la noi cainii.

Am inceput sa fiu ma interesat de zona aia si pulseaza in mine din ce in mai mult dorinta ca intr-o zi sa calc pe acele pamanturi...

Niciun comentariu: