luni, 11 iunie 2007

Cardu' dracilor

Astazi m-am dus sa-mi fac abonamentul pe liniile RATB... si am dat peste o tanti foooarte comunicativa.

Eu: Sarut mana, eu mi-am pierdut cardul si am venit sa-mi fac altul!
Ea: Cum l-ai pierdut maica?
Eu: Pai, nu stiu, mi-a cazut, cred, din buzunar.
Ea: Ale dracu' carduri, toate cad din buzunar. Aveti ma mama si voi grija de ele ca pana le facem ne apuca toti dracii... Da-mi buletinu'!
Eu: Nu am nici buletin, ca l-am pierdut.
Ea: Si pe ala l-ai pierdut??? Offff. Da' codu-l stii?
Ii spun CNP ul, il bate la tastatura aia acolo si deodata incepe:
Nu a iesit cardu' dracilor ce-o avea, fir-ar a dracului de imprimanta cu cardurile ei cu tot. Mai zii ma mama odata cenepeu' sa-l mai bag odata.
Ii spun din nou CNP-ul insa de data asta merge.
Hai c-a luat-o dracului...
Ia-l ma mama dar ai grija sa nu-l mai pierzi ca uite ce greu se face. Inainte nu mai era cu card si era mai bine. Lucrez la RATB de zeci de ani da dracu a mai pomenit nebunia asta cu cardurile astea...
Imi iau cardul stim noi al cui , si plec razandu-mi in sine de caritatea cu care femeia punea problema.
Nici la seminariile de demonologie nu-l pomeneam pe respectivul, atat de mult pe cat l-a pomenit femeia asta in 5 minute.
Oricum e totusi bine ca am aflat a cui e afacerea cu cardurile RATB . E bine de stiut pe viitor.
Iar expresia "cardu' dracilor" m-a facut sa cred ca e posibil ca sa nu mai lucreze pe metodele clasice ci sa fi descoperit intre timp eficienta team work-ului si sa dezvolte poate noi strategii de lucru de tip project based...
N-ar fi chiar atat de dracesc, nu?...

Niciun comentariu: