miercuri, 20 iunie 2007

Preocupari...

Nu stiu de ce dar zilele astea m-a preocupat foarte mult problema incalzirii globale. Am citit cateva articole pe tema asta + avertizari ale meteorologilor si am vazut o fotografie care arata cum se topesc ghetarii din Antarctica...
In mod evident nu sunt eu cel care nu trebuie sa doarma noaptea din cauza asta intrucat nu sunt eu unul dintre cei mai mari emitatori de dioxid de carbon din lume insa problema e destul de grava atat la nivel global cat si la nivel national.
Oameni care mor sau care lesina din cauza caldurii, ape care au secat cu 50% in ultima perioada si directiva nu stiu carui ministru: "Daca va fi nevoie, vom merge pana la rationalizarea apei" .
Nasol, isn't it?
M-am apucat acum de citit o carte extraordinara de comunicare interumana si de problema relatiei. E interesant sa stii ca de fapt legam relatii de un om sau altul datorita unui mecanism psihologic care functioneaza in 2 timpi (ca motorul de motocicleta).
Asadar relatiile dintre noi nu se stabilesc 100% voluntar ci datorita acestui ceas aflat undeva la nivelul logicii profunde, ceas pe care nu-l potrivim noi pentru ca asa vrem ci care se potriveste singur in functie de niste parametrii.
In fine... hai ca deja am luat-o pe dealuri.
E interesanta ideea pentru ca explica de ce nu legam relatii de unii oameni si de ce de altii da.

Niciun comentariu: