miercuri, 1 august 2007

Emotie de toamna...

1 august. A venit toamna!

Ploua! In curand o sa ninga!

Cineva acolo sus, tine la mine. Cat de mult imi doream eu sa ploua si uite cum m-am trezit eu dimineaza cu picaturile de ploaie batandu-mi in geam si mangaindu-mi auzul.

Aproape ca nu-mi venea sa cred. Credeam ca visez, cu atat mai mult cu cat ultimele cuvinte schimbate aseara, pe messenger, au fost despre visare.

Anda imi tot spunea sa visez orice numai sa visez ceva, iar eu tot incercam sa-i explic ca nu e atat de important sa visezi ceva ci sa visezi frumos.

Ploua!




A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva

Cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta. ...

Ma tem ca n-am sa te mai vad uneori

Ca au sa-mi creasca aripi ascutite pana la nori

C-ai sa te-ascunzi intr-un ochi strain

Si el o sa se-nchida c-o frunza de pelin.

Si-atunci m-apropii de pietre si tac

Iau cuvintele si le-nec in mare

Suier luna si-o rasar si-o prefac

Intr-o dragoste mare. ...

3 comentarii:

iulia spunea...

Iunie, iulie, august - trei luni de vara (teoretic). Ce toamna? Ce ai? E frumos toamna, dar... e vara si las-o sa mai fie.

Valentin Vioreanu spunea...

Ieri au fost 15 grade afara, a plouat toata ziua, au picat frunze din pomi si a batut vantu'.
A fost exact o zi tipica de toamna. Iar eu am remarcat asta si am semnalat-o.
Azi nu mai e... din pacate!

iulia spunea...

Greierul canta de jumatate de luna. Asta ce iti spune?