marți, 14 august 2007

Scurt-metraje

Nu, nu am avut niciodata pretentia ca sunt un cinefil si cu atat mai putin un expert in exegeza filmelor. Sunt cateva filme "fondatoare" pentru mine, desi nu m-am fondat ca om nici pe filme nici pe carti.

Am incercat sa inteleg intotdeauna, scenele care se deruleaza in fatza mea, sa le inteleg mesajul si sa ma regasesc in ele.

Astazi am vazut "copy shop". Abia azi desi il am de alaltaieri in calculator.

Mi-a placut dar totul imi este neclar. Singurul lucru pe care incerc sa cred ca a vrut sa-l redea, este ca la un moment dat oamenii nu mai sunt unici ci toti la fel. Acelasi set de trasaturi se gaseste la toti oamenii, fara exceptie, intocmai ca la hartiile pe care le scoti dintr-un copiator, copii ale aceluiasi original.

Acesta sa fie oare mesajul?

Si cum ziceam... imi dau seama ca incep sa inteleg tot mai putine lucruri.

De ce oare?

Pentru ca realitatile devin ele insele din ce in ce mai neclare sau eu devin din ce in ce mai confuz?

Cum mi-a spus un intelept al vremii,

pun prea multe intrebari pentru un om care nu stie...

Niciun comentariu: